poniedziałek, 17 września 2012

Rozdział 6 'Może dziś wieczorem?'



- Dlaczego chcesz rozmawiać z Liam'em ? - jego głos był smutny
- Chciałam go o coś zapytać - wyjaśniłam - A i Zayn, pójdę z Tobą do kina - dodałam
- Świetnie, kiedy Ci pasuje ? - zapytał
- Może dzisiaj wieczorem ? - zaproponowałam
- Ok, - jego głos był radośniejszy - Liam ! - nagle wydarł się do słuchawki
Odstawiłam lekko telefon od ucha. Słyszałam jakieś rozmowy, a po chwili usłyszałam Liam'a.
- Tak ? - powiedział niepewnie
- Cześć Liam - przywitałam się - Mam pytanie
- Tak - powtórzył
- Czy będę dzisiaj potrzebna na planie ? - zapytałam - Moi rodzice chcieli zrobić rodzinny dzień - dodałam
- W sumie to nie. Loreen też zostaje dzisiaj w domu. Jutro będziemy nagrywać ostatnie scenki - wyjaśnił
- Dzięki . Pa - rozłączyłam się - Załatwione - krzyknęłam do rodziców i pobiegłam na górę
Wzięłam prysznic, umyłam i wysuszyłam głowę, zrobiłam lekki makijaż i ubrałam się [ klik] i ponownie zeszłam na dół.
- To co robimy ? - zapytałam biorąc siostrę na ręce
- Zjemy śniadanie, pojedziemy do wesołego miasteczka, na obiad, a potem do parku - odpowiedział tata
Zjedliśmy wcześniej wspomniane śniadanie i zapakowaliśmy się do samochodu. Gabi co chwila biła mnie swoją lalką po głowie. Przez całą drogę do parku rozrywki bawiłam się z siostrą. Kiedy dotarliśmy na miejsce od razu pognaliśmy na samochodziki, karuzele, wagoniki i takie tam dla dzieci, kiedy mama była z Gabi na jakiejś karuzeli razem z tatą poszłam na windę, pajączka i rollercoaster'a. Po czterech godzinach pojechaliśmy na obiad do ulubionej knajpki przy parku. Kiedy skończyliśmy posiłek udaliśmy się na spacer do pobliskiego parku. To był jeden z najlepszych dni od dłuższego czasu. Dawno się spędziłam tak mile dnia z całą rodziną, niestety brakowało tylko Chris'a. Coś przede mną ukrywa i muszę się dowiedzieć co. Wróciliśmy do domu około 17:30, Zayn wcześniej wysłał mi wiadomość że przyjedzie po mnie o 18:30, czyli miałam godzinę na przygotowanie się. Wzięłam prysznic żeby zmyć z siebie pozostałości po lizaku mojej siostry, a następnie ubrałam się : Klik ] i czekałam na mulata.
- Pięknie wyglądasz - zachwyciła się mama, kiedy weszłam do salonu
- Dziękuje - usiadłam w fotelu
Po pięciu minutach do domu wszedł szczęśliwy Chris. Przywitał się ze wszystkimi i poszedł do siebie. Przewróciłam teatralnie oczami. Malik zjawił się o umówionej godzinie. Pojechaliśmy do kina. W samochodzie zasypywał mnie komplementami. Czułam się trochę nieswojo. Pozwolił mi wybrać film. Wybrałam jakiś film akcji. Podczas seansu Zayn trzymał rękę na moim ramieniu. Siedział bardzo blisko, w efekcie czułam jego perfumy, które mi się spodobały. Po 1,5h film się skończył i poszliśmy na spacer do parku. Rozmawialiśmy o wszystkim, jedyny temat jakiego unikaliśmy to był to Matt.
- Opowiedz mi coś o was – poprosiłam – Przeczytałam coś tam w necie, ale wolę wiadomości od samego źródła – dodałam uśmiechając się lekko
- Hymmm… - zamyślił się – Od kogo mam zacząć ?
- Może od najmłodszego – zaproponowałam
- Harry. Urodził się 1 lutego 1994 roku w Holmes Chapel. Jemu jako jedynemu w rodzinie kręcą się włosy. Ma bzika na punkcie kotów. Kocha chodzić nago. Zanim zaczął interesować się śpiewaniem chciał być prawnikiem. Nienawidzi oliwek i to on wymyślił naszą nazwę – powiedział
Pokiwałam głową na znak że go słucham.
- Następny jestem ja. Urodziłem się 12 stycznia 1993 roku w Bradford. W dzieciństwie byłem maniakiem komiksów. Kocham spać. Spędzam dużo czasu przed lusterkiem – przerwał – Nie powinienem tego mówić – zaśmiał się – Jak byłem mały wyrzuciłem telewizor przez okno – kontynuował
Wytrzeszczyłam na niego oczy. Zignorował to i mówił dalej.
- Moim ulubiony powiedzonkiem jest : vas happenin?! – zakończył – Liam urodził się 29 sierpnia 1993 roku w Wolverhampton. Nazywamy go „Daddy Direction”. Po urodzeniu musiał dostawa dzienne 23 zastrzyki żeby przeżyć. Ma tylko jedną nerkę. Chodzi z Danielle Pearez – tancerką. Jest najrozsądniejszy z nas wszystkich. – uśmiechnął się – Niall urodził się 13 września 1993 roku w Mullingar. Jako jedyny jest Irlandczykiem. Kocha jedzenie. Flirtował kiedyś z Demi Lovato. Nienawidzi herbaty. Jego ulubiona restauracja to Nando’s, ma tam kartę. Uwielbia być blondynem, ale boli go że musi niszczyć przez to włosy. Ma klaustrofobię. – dodał – Louis urodził się 24 grudnia 1991 roku w Doncaster. Uwielbia marchewki. Chodzi z Eleanore Calder – modelką. Ludzie posądzają jego i Harry’ego o gejostwo, ponieważ fani wymyślili ich bromance Larry Stylinson. Nosi koszulki w paski bo chciałby być zebrą.
Roześmiałam się. Dałam mu znak ręką żeby kontynuował, kiedy ja nadal cicho chichotałam.
- Nosi skarpetki tylko gdy jest to konieczne. Kiedy się nudzi drażni Niall’a. Uwielbia czerwony – zakończył
Byłam pod wielkim wrażeniem. 


☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
Cześć. Jak wam się podoba. ? Jestem trochę smutna, bo było mało komentarzy. 

Czekam na opinie :) 
Polecam blog dziewczyny która tłumaczy zajebiste opowiadania. BLOG 

ale młodziaki :)
 

4 komentarze:

  1. Suuuper rozdział. Ciekawe co będzie dalej. A co do zdjęcia to aaaaaw *-* takie młodziaki :) Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rozdział. ; ))
    czyżby rodziło się jakieś uczucie pomiędzy Zaynem, a Annie.?
    było by fajnie chociaż sądzę, że główna bohaterka najbardziej pasowałaby do Liam'a. ; )
    czekam na więcej świetnych rozdziałów i serdecznie pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Hej. Chciałabym zapytać cię o bloga twojej siostry. Czy zdecydowała się go kontynuować ? http://wszystko-sie-moze-zdarzyc.blogspot.com/ bardzo prosiłabym Cie o jakieś informacje co z nim dalej bo nie wiem jak z nią się skontaktowac a ma nadzieje że ty przeczytasz ten komentarz. Możesz napisac do mnie na Tt : @1D_Daria GG: 35029706 czy na moim blogu http://pechowe-szczescie-czy-szczesliwy-pech.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super rozdział ! :)
    czekam na nn. bardzo mnie ciekawi co będzie dalej!

    + zapraszam do mnie
    http://onedirectionihiszpanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu