sobota, 29 września 2012

Rozdział 9 'CIĘCIE'



- Nadal nie mogę o nim zapomnieć – nie zmieniłam tonu
- Wolę kiedy twoje oczy się śmieją, a usta wykrzywiają się w uśmiech – nasze nosy się zetknęły
Spojrzałam mu w oczy, a następnie lekko je przymknęłam. Już pawie czułam jego wargi na moich, kiedy usłyszeliśmy krzyk jednego z ochroniarzy.
- Zaczynamy! – Liam odskoczył jak oparzony
Dziwnie się poczułam. Chciał coś powiedzieć, ale ja go wyminęłam i wróciłam do budynku. Scenarzystka nie chciała się zgodzić na zmianę scenariusza, więc musiałyśmy tak zagrać. Najpierw nagrywana była scena Loreen i Harrego, więc kręciłam się po planie unikając pozostałej trójki chłopaków. Po dwóch godzinach prysła kolej na mnie i Zayn’a.
- Nie gryzę – szepnął mi do ucha zanim zaczęliśmy
Oczyściłam umysł i zaczęliśmy. Na początku nie chciałam przyjąć jego przeprosin, a następnie mulat mnie uniósł, spojrzał mi w oczy i pocałował. Dopiero po chwili odwzajemniłam pocałunek. Kiedy reżyserka krzyknęła „CIĘCIE” odskoczyłam od Malika i to wszystko. Jego wyraz twarz mówił coś w stylu „wygrałem”. Nie obchodziło mnie to. 
Tak wyglądały ostatnie zdjęcia z teledysku. 
<-------Zayn i  Annie












Harry i Loreen ----->

- No to dzisiaj IMPREZA !! – wrzasnął Louis
- YEAH!!! – dołączył się Harry
- Przyjdziesz ? – zapytał mnie Zayn
- Co to za głupie pytanie Malik ? – Loreen objęła mnie ramieniem – Oczywiście że przyjdzie – dodała
Nie było z nami Horan’a, ale już po chwili się pojawił. Podbiegł do mnie i zaczął ściskać. Szepcząc cicho ‘dziękuje’. Na początku nie wiedziałam o co mu chodzi, ale potem zrozumiałam że chodzi o tą dziewczynę o której rozmawialiśmy w nocy. Kamień spadł mi z serca, kiedy zrozumiałam że nie chodzi mu o mnie. Wszyscy patrzyli na nas jak na dziwaków, w końcu Niall mnie puścił.
- Muszę już iść – szepnęłam – Do zobaczenia – ruszyłam do wyjścia 
Chłopcy coś między sobą szeptali, ale nie chciałam tego słuchać. Strasznie bolała mnie głowa. Otwierając drzwi od samochodu usłyszałam że ktoś wybiega z budynku. Odwróciłam się i zobaczyłam Payne’a biegnącego w moim kierunku.
- Możemy porozmawiać ? – zapytał
- Jasne – powiedziałam
Chciałam żeby odezwał się pierwszy. Nie miałam zamiaru go unikać, wiec zgodziłam się na tą rozmowę.
- Więc… – podrapał się po karku ze zdenerwowania
Miał zamiar coś powiedzieć, ale podbiega do nas jakaś długo lokach dziewczyna w lokach i pocałowała Liam’a. Zamurowało mnie.
- Tak się cieszę że już skończyliście. Może teraz spędzimy więcej czasu razem – przytuliła go – A to kto ? – dopiero teraz mnie zauważyła
- To jest… - zaciął się – dziewczyna Zayn’a – dodał
Wytrzeszczyłam na niego oczy. 

☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
Jak się podoba ? Czekam na komentarze . Możecie zadawać mi pytania na ASK ; D  
Odpowiem na wszystkie pytania .  


Taka tam malutka zmiana ♥ 

4 komentarze:

  1. cudoooooooooooooooooooooooowne♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny rozdział!
    i ta końcówka! ciekawa jestem jak zareaguje na to Annie? chyba Liamowi tak łatwo nie przejdzie ta 'dziewczyna Zayna' :D
    czekam na next! ;**

    zapraszam do siebie :)
    http://dream-of-another-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podoba. Super obrót akcji. Nie mogę się doczekać jak będzie dalej.
    Ciekawa jestem co Annie zrobi Liamowi za to "dziewczyna Zayn'a " hahah

    OdpowiedzUsuń

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu