sobota, 24 listopada 2012

Libster Award

Tak się składa, że zostałaś nominowana do zabawy "Libster Award"

Polega to na tym, że nominację  otrzymujesz od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

pytania od : pam ♥♥
1. Jaka jest Twoja aktualna ulubiona piosenka?
hymmm... mam ich kilka, ale tak ulu to Eminem - When I'm Gone
2. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę?
Gitarę, broń (to może kogoś dziwić, ale jestem w klasie wojskowej i kocham strzelać) i worek treningowy.
3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Zwiedzić cały świat (największe miasta) oraz stanąć na stadionie Camp Nou.
4. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Miętowy, niebieski i czarny.
5. Jeżeli miałybyście możliwość wyprowadzenia się gdziekolwiek na świecie gdzie to by było?
Nowy Jork albo Hawaje.
6. Jaki jest Wasz idealny typ faceta?
Nie mam idealnego typu faceta. Wystarczy żeby był wyższy ode mnie, miał poczucie humoru i nie był gejem. (mój ostatni chłopak nim był)
7. Bez jakiej rzeczy nie umiałybyście przeżyć jednego dnia?
Telefon w którym mam pełno muzyki i słuchawki.
8. Jakie jest Wasz hobby?
Rysowanie.
9. Jesteście raczej optymistkami czy może pesymistkami?
Pesymistka . Zazwyczaj widzę we wszystkim same minusy.
10. Co skłoniło Was do pisania bloga?
Chciałam się podzielić moimi opowiadaniami z osobami bezstronnymi.
11. Czy jesteście directionerkami?
Tak od lutego tego roku.

Dziękuje za nominację.

pytania od : Andrea Tomson
1. Co sprawiło że zaczęłaś pisać bloga? 
Odpowiadałam na to pytanie wyżej. ^
2. Przyjaźń czy miłość?
Przyjaźń, nie wieże w miłość. 


3. Twoja inspiracja? 
Jeśli chodzi o tego bloga to pomysł przyszedł niespodziewanie. 
4. Ulubiony członek One Direction? Za co go lubisz ?
Nie mam ulubionego. Bo wtedy czuję jakbym krzywdziła któregoś z pozostałych. Kocham wszystkich tak samo :) 
5.Twoje największe marzenie?
Odpowiadałam wyżej ^
6. Ulubiona piosenka? (nie musi być 1D)
Eminem - When I'm Gone
7.Ile masz lat ?
W kwietniu skończę 17. 
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Pisać, rysować i słuchać muzyki. 
9. Wymarzone miejsce na wakacje?
Falsterbo (Szwecja)
10. Ulubione zwierze?
Pies
11. Jak byś mogła zmienić jedną rzecz w swoim wyglądzie. Co by to było? 
Nos. 

Dziękuje za nominację. 

pytania od: Love Youself
1. Co najbardziej lubisz w każdym chłopcu z One Direction?
Liam to że jest taki opiekuńczy, Niall to że jest takim głodomorem, Harry te jego dołeczku, Louis brak skarpetek i te głupie pomysły, Zayn to że jest taki zajebiście seksowyny 
2. Ulubiony przedmiot?
W-F i samoobrona. 
4. Od kiedy jesteś Directioner?
Od lutego tego roku. 
5. Jesteś od czegoś uzależniony/na?
Od muzyki. 
6. Jakiej muzyki słuchasz?
POP, ROCK, HIP - HOP, RAP
7. Co jesteś w stanie zrobić z miłości?
Nie wierze w miłość. 
8. Największe marzenie?
Odpowiadałam wyżej ^
9. Ufasz komuś bezgranicznie?
Nie . 

10. Jaki masz kolor oczu?
Brązowe albo zielone zależy jak spojrzeć (chodzi o światło)
11. Co w sobie lubisz?
To że jestem chamska i nie da mnie się złamać. 

Dziękuje za nominacje. 

pytania od: Misia
1.Co robisz, gdy masz chwile słabości ?
Idę na cmentarz porozmawiać z dziadkiem albo słucham muzyki 'we własnym świecie'
2.Co jest twoim hobby ?
Odpowiadałam wyżej ^
3.Co jest twoim największym marzeniem ?
Odpowiadałam wyżej ^
4.Co/Kto jest największym wsparciem ?
Moje przyjaciółki i siostra.
5.Twoi ulubieni wykonawcy to ?
One Direction, Eminem, Linkin Park, Green Day, Liber, Ed Sheeran i kilku innych ...
6.Jak znajdujesz wenę, a co robisz gdy jej nie masz ?
U mnie wena sama przychodzi, jeśli jej nie mam to czekam.
7.Zaczęłam pisać, ponieważ… 
Chciałam opisać historię, którą chciałabym przeżyć (nie koniecznie z gwiazdami)
8.Moje ulubione powiedzenie którym kieruję się w życiu to… ponieważ…
"Miej wy*****e, a będzie Ci dane" ponieważ postrzegam tak życie.
9.Jak wyglądał by twój wymarzony pokój ? 
Na jednej ze ścian wielka flaga USA, w rogu worek treningowy, łóżko, dwa biurka i mała szafka.
10.Wymień jakie posiadasz cechy charakteru oraz które z nich lubisz, a których chętnie byś się pozbyła.
Cechy które w sobie lubię: chamska, skryta, zawsze mówię prawdę, która boli, nie obgaduje przyjaciół za plecami, obojętność. Cechy których bym się pozbyła: czasami robię się otwarta.
11.Czym kierujesz się przy opisywaniu swoich bohaterów na blogu ?
Niczym. 

Dziękuje za nominacje. 

pytania od: dżel.
1. Jak się nazywasz?
Aleksandra ale wolę Olka.
2. Ile masz lat?
W kwietniu skończę 17. 
3. Twoje największe marzenie?
Odpowiadałam wyżej ^
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Odpowiadałam wyżej ^
5. Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
Nie lubię czekolady.
6. O czym myślisz gdy kładziesz się spać?
Co mam dalej pisać w opowiadaniu, albo wymyślam głupie historyjki z chłopakami którzy mi się podobają.
7. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
POP, ROCK, HIP-HOP, RAP
8. Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
Anglia. Zawsze mnie tam ciągnęło (nie tylko z powodu 1D)
9. Jaki tytuł nosiła książka, którą w ostatnim czasie przeczytałaś?
"Piękni i martwi" - Yvonne Woon 10. Co chcesz robić w przyszłości?
Jechać na wojne. 
11.Skąd pochodzisz? 
Województwo Łódzkie

Dziękuje za nominacje.

pytania od: mysia
1.Jak zaczęła się wasza przygoda z pisaniem?
Przez przypadek. Wymyśliłam krótką historyjkę w głowie i ją rozwinęłam na papierze.
2.Od kiedy jesteś directionerką?
Od lutego tego roku. 
3.Jakie jest twoje największe marzenie?
Odpowiadałam wyżej ^
4.Jesteś jakoś powiązana z bohaterami swojego opowiadania?
Tak, zazwyczaj utożsamiam się z główną bohaterką. 
5.Którego chłopaka najbardziej lubisz?(wiem trudny wybór :D)
Wszystkich kocham tak samo.
6.Masz jakieś zwierzątko?
Psa :)
7.Co robisz jak nie masz weny?
Czekam aż wróci. 
8.Jaka jest twoja ulubiona książka i film?
Uwielbiam wszystkie książki Nicholasa Sparksa, a film... LOL, Szybcy i wściekli (wszystkie części), oraz wszelakie horrory. 
9.Jakie jest twoje życiowe motto?
"Miej wy*****e, a będzie Ci dane"
10.Kto jest twoim ulubionym wykonawcą?
Eminem
11.Jakie jest twoje hobby?
Rysowanie.

Dziękuje za nominację. 


BLOGI PRZEZE MNIE NOMINOWANE: 

http://messages-from-a-grave.blogspot.com/
http://milosc-nie-nie-znam.blogspot.com/
http://one-direction-ziall.blogspot.com/
http://forbidden-love-ziall.blogspot.com/
http://trying-to-find-somebody-to-love.blogspot.com/
http://prawdziwe-odbicie.blogspot.com/
http://shouldletyougo.blogspot.com/
http://larrystylinsonn.blogspot.com/
http://bromancenarry.blogspot.com/
http://brytyjski-akcent.blogspot.com/
http://atramentowa-milosc.blogspot.com/

Pytania ode mnie:

1. Myślisz że Larry jest prawdziwy ? 
2. Zmieniłabyś coś w swoim życiu?
3. Czego najbardziej nienawidzisz? 
4. Jak radzisz sobie ze złością?
5. Taniec czy muzyka? (dlaczego?)
6. Ulubiona potrawa.
7. Jakich języków się uczysz?
8. Byłaś kiedyś zagranicą? 
9. Wybierasz się na koncert 1D w Niemczech?
10. Czego najbardziej się boisz? 
11. Jaką szaloną rzecz chciałabyś zrobić przed śmiercią? 


P.S Rozdział dodam z małą obsuwą . Przepraszam. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu