sobota, 12 maja 2012

Kolejne smutne zdarzenie!

Ostatnio wam pisałam że Niall został odepchnięty przez 'fanki'.
Dzisiaj w tendsach na TT zobaczył coś takiego "#RIPDemizaDirectioner. Kliknełam i zobaczyła zdjęcie które mnie przeraziło.
Dziewczyna popełniła samobójstwo bo ją hejtowali. Poświęciła swoje życie dla chłopców. Przeraziłam się tym. Nawet nie wiedziałam że ktoś może tak cierpieć z powodu hejtów. Oczywiście ja też jestem hejtowana, ale umiem sobie z tym radzić. Niestety niektóre z nas nie. Nie możemy doprowadzić do tego żeby coś takiego stało się u nas w Polsce. Musimy wspierać się nawzajem. #PolishDirectioners 

[*] R.I.P @DanielleArmyNY (prawdziwej Directionerki) 

2 komentarze:

  1. [*] Prosze ciebie nie pisz mi tu takich smutnych wydarzeń bo ja tu płacze .. ;< Poprostu nie wierze .. ;( -> [*]

    OdpowiedzUsuń
  2. [*] straszne. :C fajnie by bylo gdyby chlopcy sie tym zainteresowali. To jest prawdziwa directionerka.

    OdpowiedzUsuń

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu