niedziela, 22 kwietnia 2012

Prolog

To przeze mnie rodzice się rozwiedli, to przeze mnie musimy się przeprowadzić do Londynu. Wszystko przez to co się wydarzyło rok temu. Nie mogłam sobie z tym poradzić, a rodzice nie umieli mnie wspierać. Tom jest mały, więc nic jeszcze nie rozumie. Podoba mu się pomysł że będziemy mieszkać w Anglii, ale ciągle pyta kiedy przyleci do nas tata. Zazwyczaj wciskam mu kity że tata ma dużo pracy, albo jest chory, ale zawsze dodaję że w końcu nas odwiedzi. Siedzę w samolocie i patrzę jak mój mały braciszek jest podekscytowany nowym miejscem zamieszkania. Moja złamana niedawno ręka boli jak cholera. Odwróciłam głowę w stronę okna, nagle po moich policzkach zaczęły spływać łzy. 
- Alyson ty płaczesz? - zapytał Tom 
Na szczęście mama siedziała z tyłu i nie widziała moich łez.
- To z ekscytacji - uśmiechnęłam się 
- A co to? - zaciekawił się
- Ekscytacja to radość tylko że większa - poczochrałam mu włosy 
Resztę podróży milczałam. Brakowało mi Hawai. Tam się urodziłam i wychowałam, nie sądziłam że właśnie w takich okolicznościach je opuszczę. 


***
Przepraszam że takie krótkie, ale naprawdę nie miałam pojęcia co mogę napisać. Jeśli będzie dużo zainteresowanych jeszcze dziś wstawię pierwszy rozdział. 


4 komentarze:

  1. zapowiada się super ; ) czekam na pierwszy rozdział ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooo, czytałam podobny blog i powiem ci że tamten mi się podobał. :) Jestem ciekawa jak rozwiniesz ten wątek, bo to nie będzie łatwe zadanie,ale będę śledziła tego bloga :* bardzo mnie zaintrygowałaś... czekam na następny :)
    Viki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zainteresowana rozdziałem 8D
    wbijaj do mnie!
    http://jimmyprotested1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Too nic że krótkie - jest świetne ! Podoba mi się .. Czekam na kolejny rozdział . :)

    OdpowiedzUsuń

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu