środa, 13 czerwca 2012

Przepraszam

Nie chodzi o moje opowiadanie, ale o mojej siostry. A konkretnie o to. Jeśli któraś z was je czytała, to przepraszam, bo już więcej na tym blogu nie będzie rozdziałów, przez moją głupotę. Moja siostra, która prowadziła owego bloga nie zapisała sobie e-mail'a, a ja usunęłam całą historię z komputera razem z e-mail'ami. Prosiłam ją aby założyła coś w stylu drugiej części bloga, ale ona nie chce. Bardzo was przepraszam. Spróbuję ją namówić, ale nie wiem czy to pomoże. Chyba że namówicie ją na kontynuowanie tego bloga, poprzez komentarze pod tym postem lub możecie napisać do niej na tt : @Gusia_Fradczak.

2 komentarze:

  1. No to ją namawiaj bo się pogniewamy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Namów ją zeby je dokończyła proszę Cięee<33

    OdpowiedzUsuń

Translate

O mnie

Moje zdjęcie
Oczywiste jest to że kocham naszych chłopców z One Direction. Każdy jest inny i wyjątkowy. Niall - słodki głodomór Harry - loczek ze śmiesznym nosem Zayn - przystojniak z mnóstwem tatuaży Louis - kochający marchewki kawalarz Liam - bojący się łyżek, daddy zespołu